קידום אתרים

קידום אתרים למה זה כל כך חשוב לעסק שלך?

עסק חכם מתמחה בקידום אתרים באינטרנט, המשפט שקובע כיום לגבי הנוכחות של העסק שלך באינטרנט זה שאם אתה לא שם אתה לא קיים, בכל תחום עסקי כיום רוב דרכי השגת המידע מצד הלקוחות עובר דרך האינטרנט ורוב המחפשים עושים זאת דרך מנוע החיפוש הנפוץ בעולם – גוגל
seoהתוצאות בגוגל מתחלקות לשתיים עד 3 התוצאות העליונות שמסומנות ברקע צהוב והתוצאות השמאליות נקראות תוצאות ממומנות שמהם גוגל מרוויחה את הכסף לעשות את הפעילות הגדולה שלה ועליהם ניתן לקרוא במאמר פרסום בגוגל
מתחת לתוצאות הממומנות יש את התוצאות הטבעיות המכונות תוצאות אורגניות אלו תוצאות שמנוע החיפוש של גוגל מאמין שהם הכי רלוונטיות לשאילתא שביצע הגולש,
חשוב לציין כבר בתחילת המאמר שאת רוב ההקלקות – הלחיצות מקבלים 5 התוצאות הראשונות בגוגל כלומר אלו שבצעו קידום אתרים בצורה הטובה ביותר, החמש הנוספים בעמוד הראשון גם מקבלים הרבה פחות לחיצות באופן משמעותי, אחרי עשר התוצאות הראשונות מקבלים לחיצות רק כשמישהו גיבור החליט לנבור מעבר להרי החושך – העמוד השני בתוצאות
כדי להגיע אל אותם תוצאות עליונות התפתחה תורה שלמה המכונה קידום אתרים, כלומר איך אני מצליח לקדם את האתר שלי בגוגל בתוצאות האורגניות כדי לדעת איך להצליח בקידום האתרים צריך לדעת איך עובד מנוע החיפוש של גוגל.
שלב ראשון: סריקת הרשת, לגוגל יש "עכביש" שרץ בכל הדפים ברשת, סורק אותם, ומאנדקס כלומר משייך אותם לקטגוריה הרלבנטית, לדגומא: מאמר חדש על עורך דין לענייני גירושין בתל אביב, העכביש של גוגל סרק את הדף ואז מאנדקס אותו בעורכי דין – גירושין – תל אביב, אך מה גורם לאותו דף להגיע אל התוצאות העליונות?

מה שידוע כיום הוא שלמנוע של גוגל יש מעל מאות אם לא אלפי של אלגוריתמים – פרמטרים שאחראים על דירוג האתר, לא בהכרח שהמהנדסים של גוגל בעצמם מכירים את כולם מכיוון שכל אחד אחראי על תחום אחר,
בעבר היה קל "לעבוד" על מנוע החיפוש של גוגל ולקדם את האתר – מספיק היה לכתוב את מילת החיפוש הרבה פעמים בדף ולהוציא קישורים ממאות אתרים זולים וכבר האתר היה מגיע לתוצאות גבוהות (יש תחום שלם בקידום האתרים שנקרא כובע שחור שמתמקד בקידום אתרים לא חוקי), אבל אפשר להיות בטוחים שהחברה של גוגל לא מקבלים כאלה משכורות גבוהות בחינם והמנוע מתעדכן כל הזמן ומצליח להסיר את התוצאות שלא באמת טובות ומספקות ערך לגולש, אגב כשיש עדכונים חשובים במנוע החיפוש גוגל אפילו קוראת לו שם ובשנים האחרונות היו עדכונים בשמות פנדה ופינגווין שאמנם נשמעים נחמדים אבל העיפו אלפי אתרים מהתוצאות הראשונות,
בקיצור: איך אני מקדם את האתר שלי בגוגל? תן לגולש באתר שלך ערך טוב ואיכותי (כמו זה שאתה קורא עכשיו…)

רלוונטיות:

תנו תוכן איכותי וערך אמיתי ורלוונטי לגולש זה שתוסיפו את מילת המפתח בלי קשר לטקסט שלא לא יועיל אלא יזיק לקידום האתר גוגל מקשרת את מילת המפתח ומחפשת להם הקשרים בתוך שאר המאמר וכך יודעת לזהות אם הטקסט רלוונטי או לא, לדוגמא אילוף כלבים המנוע יחפש בדף עוד מילים שקשורות לכלבים ולאילוף

התנהגות הגולש:

אתה עומד מחוץ לחנות של עוגות ועוגיות, אתה רואה אנשים נכנסים לחנות ותות מספר שניות יוצאים בלי שום שקית ביד, מה אתה מניח שקורה בחנות? אולי היא ריקה? אולי המוכר אומר לכולם שהחנות סגורה? בכל אופן משהו לא טוב קורה שם הרי אנשים לא סתם נכנסים ויוצאים בלי כלום כל כך מהר.אותו דבר באתר האינטרנט שלך אם נכנסו לאתר שלך זה כי חיפשו מידע מסוים אם יוצאים מהאתר שלך מאוד מהר לא עוברים בו בין הדפים וממשיכים לחפש באתרים אחרים, סימן שהאתר שלך לא רלוונטי לתוצאה אליה הגיע הגולש וכך גוגל יודע להוריד או להעלות את התוצאה במיקומים, זמן השהייה באתר והמעבר ממנו לאתרים אחרים נמדד בהתאם לקטגוריה ולהיסטוריית החיפושים יש תחומים שגולש עובר 2-3 אתרים ויש תחומים שגולש עובר ביותר אתרים גוגל משווה את האתר התנהגות הגולש באתר שלך ביחד לקטגוריה.

עדכון האתר:

ככל שהאתר מתעדכן לעתים קרובות יותר העכביש יגיע לסרוק אותו מהר יותר, ניתן לראות את זה באתרי חדשות שהחדשות שלהם כבר נראים בתוצאות בגוגל, גם באתרים יותר קטנים החשיבות של עדכון ורענון התכנים באתר גבוהה
קישורים נכנסים לאתר: איך יודעים שמחקר אקדמי הוא חשוב, טוב ואיכותי? לפי המקומות בהם הוא מתפרסם, על פי מספר הציטוטים שמזכירים אותו, וככל שמצטט נחשב יותר סימן שהמאמר חשוב יותר, אותו דבר באתר שלך ככל שיותר מקורות בעלי ערך יקשרו אל האתר או אל דף רלוונטי בו כך זה יגדיל את הערך שלו בעיני מנוע החיפוש של גוגל.
בעבר החשיבות של הקישורים הנכנסים אל האתר הייתה גבוהה הרבה יותר, כיום היא עדיין חשובה אך פחות וגוגל יותר מנסים לעקוב אחר האתר עצמו והתנהגות הגולש באתר, קישור טוב ואיכותי שמפנה אל האתר מאתר ותיק אמין ואיכותי שלא מייצר תכני זבל עדיין יקדם את האתר ובנוסף יכול להביא תנועה נוספת אל האתר שלנו

אופטימיזציה לאתר:

חשוב שהאתר עצמו יהיה בנוי נכון, שתהיה בו היררכיה של תכנים נכונה, שהקישורים הפנימיים באתר ידורגו לפי חשיבות התכנים בו, אנחנו ממליצים על אתר וורדפרס בתחום בניית האתרים, זוהי מערכת המבוססת על קוד פתוח וקלה הרבה יותר לקידום
נשמח לעמוד לרשותך בכל תחום קידום האתרים והפרסום באינטרנט

    ניתן ליצור קשר בטלפון 072-258-6468 או בהשארת פרטים באתר

    שם (*)

    דואר אלקטרוני (*)

    נושא

    תוכן ההודעה

    אודות יוסף זקין

    יוסף זקין מומחה לשיווק ופרסום באינטרנט, בעל תואר B.A בניהול ושיווק טכנולוגיה, מוסמך פרסום בגוגל Adwords, פועל בעסק חכם משנת 2011